3 клас
Рівневе оцінювання
Критерії оцінювання діагностувальних робіт з математики у 3-4 класі НУШ
Види діагносту вальних робіт / Рівні | |||
високий | достатній | середній | початковий |
Учень/учениця виконує навчальні завдання на продуктивнотворчому рівні реалізації навчальної діяльності у змінених з певним ускладненням навчальних ситуаціях за допомогою таких навчальних дій: •вільно володіє програмовим матеріалом, демонструє гнучкі знання, виявляє системність знань і способів математичної діяльності; •встановлює міжпонятійні зв'язки, комбінує елементи навчальної інформації і способи діяльності для одержання іншого шляху виконання математичних завдань, використовує набутий досвід у змінених навчальних умовах і життєвих ситуаціях; •аналізує способи виконання математичних операцій, будує алгоритми виконання математичних завдань; •демонструє нестандартний підхід до розв'язування навчальних і практично зорієнтованих задач; •знаходить і виправляє власні помилки, володіє навичками самоконтролю, об’єктивно оцінює свою роботу. | Учень/учениця виконує навчальні завдання на продуктивному рівні реалізації навчальної діяльності в аналогічних типовим навчальних ситуаціях за допомогою таких навчальних дій: •виділяє суттєві ознаки математичних понять, ілюструє їх прикладами, формулює прості висновки; •застосовує знання й уміння під час виконання математичних завдань за знайомим алгоритмом ; •частково або детально пояснює свої дії; •самостійно виконує математичні операції; •усвідомлено відтворює навчальний зміст, ілюструє відповіді прикладами з реального життя; •виконує завдання, які потребують значної самостійності; •виправляє помилки, на які вказує вчитель. | Учень/учениця виконує навчальні завдання на репродуктивному рівні реалізації навчальної діяльності у типових навчальних ситуаціях за допомогою таких навчальних дій: • розрізняє окремі об’єкти вивчення (математичні поняття за їх ознаками, формули, математичні операції, моделі задач) ; • виконує найпростіші математичні операції на рівні копіювання зразка виконання після детального кількаразового їх пояснення вчителем; • відтворює навчальну інформацію у засвоєній послідовності, за допомоги вчителя формулює правила, закони й залежності, ілюструє їх прикладами; • частково коментує способи виконання математичних операцій. | Учень/учениця: • розпізнає, називає, розрізняє математичні об’єкти, подані в готовому вигляді (дії, правила, окремі геометричні форми в довкіллі), об’єкти вивчення (математичні поняття за їх ознаками, формули, математичні операції, моделі задач); • виконує елементарні математичні операції після детального кількаразового їх пояснення вчителем на рівні копіювання зразка виконання та за допомогою вчителя; • констатує за підказкою правильність/ неправильність результату |
високий | достатній | середній | початковий |
• робота виконана правильно в повному обсязі або допущено 1 негрубу помилку; • робота виконана правильно в повному обсязі, в тому в тому | • правильно виконано 2/3 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 3 грубі помилки; • правильно виконано 3/4 роботи або виконано роботу в повному обсязі й | • правильно виконано 2/5 роботи або в роботі допущено 6- 7 грубих помилок; • правильно виконано половину роботи або виконано роботу в повному обсязі й | • робота виконувалась, але допущено 12 і більше грубих помилок; • правильно виконано менше 1/3 роботи або в роботі допущено 10-11 грубих помилок; • правильно виконано 1/3 |
числі завдання на продуктивно-творчому рівні реалізації навчальної діяльності. | допущено 2 грубі помилки; • робота виконана в повному обсязі, але допущено 1 грубу й 1 негрубу помилку | допущено 5 грубих помилок; • правильно виконано 3/5 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 4 грубі помилки | роботи або в роботі допущено 8-9 грубих помилок |
Читає,записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа | |||
високий | достатній | середній | початковий |
Розпізнавання об'єкта вивчення | Репродуктивний | Продуктивний | Продуктивно-творчий |
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел | |||
високий | достатній | середній | початковий |
Розпізнавання об'єкта вивчення | Репродуктивний | Продуктивний | Продуктивно-творчий |
Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною | |||
високий | достатній | середній | початковий |
Розпізнавання об'єкта вивчення | Репродуктивний | Продуктивний | Продуктивно-творчий |
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок | |||
високий | достатній | середній | початковий |
Розпізнавання об'єкта вивчення | Репродуктивний | Продуктивний | Продуктивно-творчий |
Розпізнає,будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур | |||
високий | достатній | середній | початковий |
Розпізнавання об'єкта вивчення | Репродуктивний | Продуктивний | Продуктивно-творчий |
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання | |||
високий | достатній | середній | початковий |
Розпізнавання об'єкта вивчення | Репродуктивний | Продуктивний | Продуктивно-творчий |
Критерії оцінювання діагностувальних робіт з ЯДС у 3-4 класі НУШ
Види діагносту вальних робіт / Рівні | |||
високий | достатній | середній | початковий |
Учень/учениця: Виконує навчальні завдання на продуктивно-творчому рівні за допомогою таких навчальних дій • Характеризує визначені об’єкти, класифікує їх. • Знаходить за власною ініціативою необхідну додаткову інформацію з різних джерел, узагальнює її, прогнозує можливий результат. | Учень/учениця: Виконує навчальні завдання на продуктивному рівні за допомогою таких навчальних дій • Визначає і самостійно називає об’єкти і їх істотні ознаки, установлює причинно-наслідкові зв’язки між ними. • Знаходить за власною ініціативою необхідну інформацію. | Учень/учениця: Виконує навчальні завдання на репродуктивному рівні за допомогою таких навчальних дій • Визначає об’єкти, називає їх істотні ознаки, угруповує їх за даними орієнтирами • Знаходить інформацію у запропонованих джерелах і перетворює почуту/побачену/прочитану інформацію у графічну, текстову. | Учень/учениця: Виконує навчальні завдання на рівні копіювання зразків за допомогою таких навчальних дій: • Розпізнає та називає об’єкти і їх ознаки за орієнтирами • Відтворює окремі операції навчальних дій, копіює зразок • Відтворює частину почутої/ побаченої/прочитаної Інформації. |
Критерії оцінювання діагностувальних робіт з української мови у 3-4 класі НУШ
високий | достатній | середній | початковий | ||||||
Досліджує мовні одиниці та явища, використовус ïx для вдосконалення мовлення будуе зв’язні висловлювання письмовій формі переказуе усно i письмово прочитаний/прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням. | Переказує письмово текст розповідного змісту з елементами опису або міркування, висловлює своє ставлення до того, про що пише Записує свою думку про предмет висловлення; формулює запитання та відповіді під час письмового спілкування оформлює власне висловлення зрозуміло, дотримуючися норм літературної мови, за | Визначає об'єкти, про які йдеться в завданнях, називає ïx; для досягнення результату потребує уточнень завдання; Називає істотні ознаки об'єктів, установлює спільні й відмінні ознаки, властивості об'єктів, угруповує об’єкти відповідно до умови за наданими оріентирами/ уточненнями в процесі діалогу з учителем/однокласниками | Розпізнає i називає об'єкти, пpo які йдеться в завданнях, за наданими оріснтирами; називає окремі ознаки об'єктів; відтворює окремі операціі навчальних дій для досягнення результату, зокрема копіює зразок; констатує за підказкою правильність/ неправильність результату. | ||||||
| потреби звертається до словників . | відтворює навчальні діі за алгоритмом/схемою, водночас потребує роз'яснень для досягнення результату. |
| ||||||
високий | достатній | середній | початковий | ||||||
Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причиново-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для вдосконалення мовлення. | Вправно будує речення, зважаючи на мету висловлювання ; поширює речення різними членами відповідно до комунікативної стратегії ; удосконалює свою вимову, зважаючи на фонетичні закономірності розпізнає уривок із власного тексту серед запропонованих уривків. | Знаходить інформацію у запропонованих джерелах; перетворює почуту/ побачену/прочитану інформацію у графічну (малюнок, таблицю) /текстову за зразками/за допомогою вчителя; коментує навчальні дїі короткими реченнями з опорою на оріентири (пам'ятку, зразок тощо); наводить приклади; перевіряє спосіб i результат виконання завдань за зразком, констатує правильність/ неправильність результату. | Будує окремі фрагменти змісту, що не утворюють зв’язний текст виконує навчальні завдання на рівні копіювання зразків після детального кількаразового ïx пояснення учителем. | ||||||
високий | достатній | середній | початковий | ||||||
Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє i редагує написане. | Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, ece, діалог) в усній i письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення дотримується правил культури спілкування створює тексти зі щоденного життя (запрошення, оголошення, афіші тощо) з дотриманням типових ознак жанру - створює художні тексти (загадки, лічилки, невеликі казки, байки, вірші тощо).
| Створює самостійне письмове висловлення (розповідь, опис, міркування) на теми, які його / її цікавлять, за прочитаним твором, про ситуацію з життя в школі, сім’ї тощо, зважаючи на мету та адресата ; оформлює власне висловлення зрозуміло, дотримуючися норм літературної мови, за потреби звертається до словників пише розбірливо, дотримується граматичних i орфографічних норм, перевіряє i редагує написане. | створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником; визначає утруднення /помилки, долає виявлене утруднення/виправяє помилки з допомогою вчителя/однокласників. | ||||||
високий | достатній | середній | початковий | ||||||
Аналізує значення слів з урахуванням контексту, будови слова, перевіряє власне розуміння значення слова за словниками; | З’ясовує будову слова; утворює нові слова, пояснює роль закінчень, значення префіксів і суфіксів для правильного | Утворює в процесі мовлення відповідні граматичні форми слів різних частин мови ; - будує речення, зважаючи | Виконує навчальні завдання на рівні копіювання зразків після детального кількаразового ïx пояснення учителем коментує окремі операцїі | ||||||
використовує у власному мовленні слова з переносним значенням, синоніми та антоніми, фразеологізми для досягнення мети спілкування; правильно вживає граматичні форми частин мови; правильно записує різні види речень за метою висловлювання | вживання слів усно та на письмі; - перевіряє орфограми доречним способом (за орфографічним словником; зміною форми слова або добором споріднених слів, за правилом) у процесі письма та пояснює свій вибір ; - удосконалює свою вимову, зважаючи на фонетичні закономірності | - на мету висловлювання; поширює речення різними членами відповідно до комунікативної стратегії виокремлює характерні риси свого мовлення, спостерігає за їх впливом на співрозмовників | короткими репліками на основі пропонованих запитань; співвідносить результат виконання завдання із зразком; | ||||||
високий | достатній | середній | початковий | ||||||
Аналізує значення слів з урахуванням контексту, будови слова, перевіряє власне розуміння значення слова за словниками; використовує у власному мовленні слова з переносним значенням, синоніми та антоніми, фразеологізми для досягнення мети спілкування; правильно вживає граматичні форми частин мови; правильно записує різні види речень за метою висловлювання. | З’ясовує будову слова; утворює нові слова, пояснює роль закінчень, значення префіксів і суфіксів для правильного вживання слів усно та на письмі; перевіряє орфограми доречним способом (за орфографічним словником; зміною форми слова або добором споріднених слів, за правилом) у процесі письма та пояснює свій вибір ; удосконалює свою вимову, зважаючи на фонетичні закономірності. | Утворює в процесі мовлення відповідні граматичні форми слів різних частин мови ; будує речення, зважаючи на мету висловлювання; поширює речення різними членами відповідно до комунікативної стратегії виокремлює характерні риси свого мовлення, спостерігає за їх впливом на співрозмовників. | Визначає й аналізує мовні одиниці i мовні явища, використовує ïx для вдосконалення мовлення копіювання зразків після детального кількаразового ïx пояснення учителем. |
високий | достатній | середній | початковий | ||||||
На основі почутого створює асоціативні схеми, таблиці; стисло і вибірково передає зміст почутого; переказує текст за різними завданнями. Виокремлює необхідну інформацію з різних усних джерел для створення власного висловлювання з конкретною метою. | Називає самостійно істотні ознаки об'єктів, визначає спільні й відмінні ознаки, властивості об'єктів; угруповує об’єкти; установлює причиново-наслідкові зв'язки між об'єктами; визначає самостійно об'єкти, про які йдеться в завданнях, називає ïx.
| Обирає допоміжні матеріали, будує зв’язне висловлювання з пропусками суттєвих фрагментів змісту. коментує навчальні дїі короткими реченнями з опорою на оріентири (пам'ятку, зразок тощо); наводить приклади; перевіряє спосіб i результат виконання завдань за зразком, констатує правильність /неправильність результату. | Будує окремі мовні одиниці, знаходить інформацію у запропонованому джерелі за наданим оріентиром (малюнком, ключовим словом, порядковим номером речення тощо); відтворює частини почутої/побаченої/ прочитаної інформації усно/за допомогою малюнка; Обирає вербальні та невербальні засоби передачі інформації. | ||||||
високий | достатній | середній | початковий | ||||||
Складає діалог за проблемною ситуацією, демонструючи належний рівень мовленнєвої культури, уміння чітко формулювати думки, обґрунтовуючи власну позицію. Обговорює усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених, ініціює дискусію, висловлюючи власні погляди і слухаючи інших. | Висловлює доброзичливо своє ставлення до думок інших (поділяє їх повністю, частково чи аргументовано відхиляє), з увагою сприймає усні репліки діалогу, перепитує, уточнює з огляду на ситуацію спілкування застосовує для досягнення результатів завдань набуті складники компетентностей.
| Вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими життєвими ситуаціями наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами - ініціює дискусію, висловлюючи власні погляди і слухаючи інших будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, ece, діалог) в усній у якому йдеться тільки про фактичний зміст, дотримується правил культури спілкування. | Висловлює доброзичливо ставлення до думок інших (поділяє їх повністю чи частково - дотримується правил літературної вимови у власному висловлюванні [ - створює власний діалог на основі почутого/ побаченого.
|
високий | достатній | середній | початковий | ||||||
Характеризує об'єкти, визначає ïx спільні й відмінні ознаки, властивості; установлює причиново-наслідкові зв'язки між об'єктами; класифікує об’єкти; має уявлення про межу між реальним світом і світом мас-медіа. Інтерпретує, аналізує, створює прості медіа продукти.
| Застосовує для досягнення результатів завдань набуті складники компетентностей; знаходить за власною ініціативою необхідну інформацію; впевнено аналізує та використовує медіа текст для спілкування відповідно до комунікативної мети.
| Називає істотні ознаки об'єктів відтворює навчальні діі за алгоритмом/схемою, водночас потребує роз'яснень для досягнення результату; знаходить та зіставляє інформацію у запропонованих джерелах., застосовує засоби художньої виразності у творах різних жанрів. | Відтворює окремі операціі навчальних дій для досягнення результату, зокрема копіює зразок; виконує окремі операції з текстом за допомогою учителя/групи/ однокласників; \не висловлює свого ставлення до прочитаного/ переглянутого/почутого. |
Техніка читання вголос 3 клас | |||||||||
І семестр – 65-70 сл/хв | ІІ семестр – 75-80 сл/хв | ||||||||
Техніка читання вголос 4 клас | |||||||||
І семестр – 80-85 сл/хв | І семестр – 90-95 сл/хв | ||||||||
Читання мовчки | |||||||||
високий | достатній | середній | початковий | ||||||
У повному обсязі поглиблено усвідомлює фактичний зміст та основний смисл різних за ступенем творів; робить висновок про досягнення результатів; обгрунтовує способи виконання завдань та ïx результати. | Виявляє достатнє розуміння фактичного змісту тексту пояснює способи виконання навчальних дій; за потреби ставить запитання, що стосуються об'єктів завдань; | відповіді на запитання свідчать про неповне розуміння фактичного змісту твору. перевіряє спосіб i результат виконання завдань за зразком. | називає окремі ознаки об'єктів; відтворює окремі операціі навчальних дій для досягнення результату, зокрема копіює зразок; утруднюється пояснити зв’язок подій у тексті | ||||||
Техніка читання мовчки 3 клас | |||||||||
І семестр – 85-110 сл/хв | ІІ семестр – 90-140 сл/хв | ||||||||
Техніка читання мовчки 4 клас | |||||||||
І семестр – 100-150 сл/хв | ІІ семестр – 110-170 сл/хв | ||||||||
високий | достатній | середній | початковий | ||||||
Учень/учениця свідомо дотримується мовленнєвих умінь, вдало вибирає засоби художніх текстів, відтворює індивідуальний стиль мовлення; обгрунтовує способи виконання завдань та ïx результати; аналізує й оцінює ïx | перевіряє результати виконання завдань можливими способами, робить висновок пpo досягнення результатів; визначає утруднення/помилки, знаходить спосіб подолання виявленого утруднення за наданими оріентирами, самостійно виправляє помилки | знаходить інформацію у запропонованих джерелах; перетворює почуту/прочитану інформацію у графічну (малюнок)/текстову за зразками/за допомогою вчителя. Має утруднення з вибором відповідних комунікативних стратегій, досліджувати несловесні засоби спілкування. | Відтворює окремі фрагменти змісту твору, порушує послідовність викладу тексту. знаходить інформацію у запропонованому джерелі за наданим оріентиром (малюнком, ключовим словом,); відтворює частини почутої/побаченої/ прочитаної інформації усно/за допомогою малюнка. |
високий | достатній | середній | початковий | ||||||
Учень/учениця коментує окремі операції короткими репліками на основі пропонованих запитань; співвідносить результат виконання завдання із зразком; за потреби ставить запитання, що стосуються об'єктів завдань, i пропонує відповіді на них. | Учень/учениця називає самостійно істотні ознаки об'єктів, визначає спільні й відмінні ознаки, властивості об'єктів; угруповує об’єкти; установлює причиново-наслідкові зв'язки між об'єктами; ілюструє розуміння прикладами; | Учень/учениця називає істотні ознаки об'єктів, установлює спільні й відмінні ознаки, властивості об'єктів, угруповує об’єкти відповідно до умови за наданими оріентирами/уточненнями в процесі діалогу з учителем/однокласникам; коментує навчальні дїі короткими реченнями з опорою на оріентири (пам'ятку, зразок тощо) | Учень/учениця коментує навчальні дїі короткими реченнями з опорою на оріентири (пам'ятку, зразок тощо) констатує за підказкою правильність/ неправильність результату |
високий | достатній | середній | початковий | ||||||
Характеризує об'єкти, визначає ïx спільні й відмінні ознаки, властивості; установлює причиново-наслідкові зв'язки між об'єктами; оцінює прочитане та перетворює інформацію орфоепічно й інтонаційно правильно, враховує особливості слухацької аудиторії, застосовує й комбінує для досягнення результатів завдань набуті складники компетентностей; | Висловлює власне ставлення до літературних персонажів, об’єктів мистецтва і навколишнього світу. застосовує для досягнення результатів завдань набуті складники компетентностей; передає емоційний стан персонажів, подій, співпереживає. Пов’язує елементи інформації в цілісну картину; розрізняє факти і думки про ці факти.
| Знаходить інформацію у запропонованих джерелах, перетворює почуту/прочитану інформацію за зразками/за допомогою вчителя; визначає утруднення/помилки, долає виявлене утруднення/виправяє помилки з допомогою вчителя/однокласників. | Розпізнає i називає об'єкти, ripo які йдеться в завданнях, за наданими оріснтирами; відтворює окремі частини твору. Утруднені орфоепічні норми та смислові зв’язки у тексті |
Види діагностувальних робіт/Рівні | |||||||||
високий | достатній | середній | початковий | ||||||
Учень/учениця виконує навчальні завдання на продуктивно- творчому рівні реалізації навчальної діяльності співвідносить результати виконання завдань з припущеннями, робить висновок про досягнення результатів; обгрунтовує способи виконання завдань та ïx результати. | Учень/учениця виконує навчальні завдання на продуктивному рівні реалізаціі навчальної діяльності установлює причиново-наслідкові зв'язки між об'єктами; застосовує для досягнення результатів завдань набуті складники компетентностей; самостійно виправляє помилки. | Учень/учениця виконує навчальні завдання на репродуктивному рівні реалізацїі навчальної діяльності; відтворює навчальні діі за алгоритмом/схемою. знаходить інформацію у запропонованих джерелах. | Учень/учениця виконує навчальні завдання на рівні копіювання зразків після детального кількаразового ïx пояснення учителем коментує окремі операцїі короткими репліками на основі пропонованих запитань; співвідносить результат виконання завдання із зразком. |
Немає коментарів:
Дописати коментар